Řízení služeb IT FaMa+ ITSM
Řízení správy IT infrastruktury , evidence a adminsitrace uživatelů, skupin, profilů a správ k jednotlivým IS.
Vychází z mezinárodně uznávané knihovny standardů ITIL pro správu IT služeb. Knihovna standardů ITIL je nejpoužívanějším přístupem pro řízení IT služeb a představuje tzv. “best practices” (nejlepší zkušenosti z praxe) v oboru IT.
Co není měřitelné,
není řiditelné.
Hlavní přínosy řízení služeb IT
Další edice FaMa+
Facility management
On-premise informační systém pro zajištění komplexní správy a údržby budov a technologií, řízení nájemních vztahů, oprav, rekonstrukcí a souvisejících služeb.
Řízení energií
Informační systém podporující predikci, sledování a vyhodnocování spotřeby nákladů všech druhů energií s cílem efektivního řízení energetické podpory a úspory energií.
Správa veřejného majetku
Informační systémy vyvíjené na míru veřejným institucím pro komplexní řízení celého životního cyklu majetku s cílem dosažení vyšší efektivity, úspor nákladů a transparentnosti jeho správy.
Provoz nemocnic
Modulární řešení pro zajištění komplexního řízení technicko-provozních podpůrných procesů v nemocnicích a dalších zařízeních zajišťujících zdravotní péči.
Procesní a datová integrace
Řešení pro vnitřní i vnější datovou a procesní integraci samostatně stojících informačních systémů.
Finanční a účetní agendy
Informační systém pro řízení finančních a účetních agend v rámci organizace.
Náhled do prostředí FaMa+ ITSM
Referenční projekty řízení služeb IT
- Krajský úřad Královéhradeckého kraje
- Krajský úřad Moravskoslezského kraje
- Krajský úřad Libereckého kraje
- Krajský úřad Pardubického kraje
- Krajský úřad Jihočeského kraje
- Krajský úřad Olomouckého kraje
- Statutární město Přerov
- Městský úřad Červený Kostelec
- Fakultní nemocnice Královské Vinohrady
- Česká národní banka
- Centrum pro regionální rozvoj ČR
- Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
- Úřad pro ochranu osobních údajů
- MERIT GROUP
Případové studie
Technologie systému řízení služeb IT
Architektura software řízení služeb IT FaMa+ ITSM (ServiceDesk) je navržena jako třívrstvá, kdy jednotlivé vrstvy jsou vzájemně integrovány do funkčního celku:
- prezentační vrstva: MultiWeb
- datová vrstva: Oracle či MS SQL Server
- aplikační vrstva: MS.NET